Marketing de la A la Z

80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager

Autor: Philip Kotler
Numar pagini: 215
Format carte: 17X24CM
Data publicarii: 01-2006
Editura Codecs

Marketing de la A la Z 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager

Cartea este un depozitar de cunostinte specializate este un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul in materie de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing.

Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se indreapta maine.

Este o carte de referinţă în domeniul marketingului care prezintă explicaţiile, precum şi implicaţiile în mediul de afaceri ale celor mai importante concepte de marketing, necesare pentru practicarea unei activităţi de marketing eficiente şi inovative. Cartea scoate în evidenţă concepte cheie şi principii de marketing utile pentru orice persoană care e interesată sau activează în acest domeniu, adresându-se în special, după afirmaţiile autorului, managerilor care au conştientizat că marketingul este necesar pentru activitatea pe care o desfăşoară sau care au început să aibă tangenţe cu acest domeniu.

Pret de vanzare: 20 de lei